Prowadzenie firmy to nie tylko organizacja pracy, ale również zdolność do nawiązywania współpracy i wyprzedzania konkurencji w wyścigu do najlepszych okazji. To, jak radzą sobie zatrudnieni w obrębie przedsiębiorstwa specjaliści, ma oczywiście kolosalne znaczenie, jednak nie mniej istotne okazuje się być to, jak sprawnego firma ma menedżera, a także jak radzi sobie w sprawianiu dobrego wrażenia. Profesjonalny design strony internetowej, wygląd wizytówki czy przedstawiciela danego podmiotu, lub lokalizacja siedziby – wszystko to ma znaczenie jeśli chodzi o wrażenie jakie wywieramy na naszych potencjalnych współpracownikach.
Aby zapewnić sobie odpowiednie warunki do prowadzenia biznesowych negocjacji, nie musimy wcale budować wieżowca. Istnieje coś takiego jak biura do wynajęcia, często znajdujące się w centrach biznesowych w sąsiedztwie potężnych korporacji. Koszt wynajęcia bywa na tyle niski, aby nawet niewielkie firmy mogły sobie na takie biuro pozwolić. Dotyczy to również przedsiębiorców początkujących.